k47.cz
mastodon twitter RSS
bandcamp explorer

Hra

4. 6. 2007 (před 15 lety) — k47 (CC by-nc-sa)

Začal jsem vyvíjet hru…


Všechno začalo, když nám byla v předmětu Y36PJV zadána semestrální práce naprogramovat nějakou Věc v jazyku Java. Já jsem si za cíl vytyčil vytvořit jakýsi klon hry Crimsonland (návykové arkádové střílečky viděné z nadhledu, kde se na vás valí stovky monster). Tato hra mě, bráchu a Honzu H. bavila dlouhé (nejen) zimní večery. Abych přiznal barvu, tak mě na Crimsonlandu štvalo několik drobností a už před zadáním té semestrálky jsem si pohrával s myšlenkou jít cestou nejmenšího odporu a vytvořit svojí (mnohem lepší) verzi Crimsonlandu podle svých představ.

I když moje verze bude mít (aspoň zpočátku) pouze abstraktní grafiku a hlavně zpočátku bude jenom chudší příbuzná Crimsonlandu, ale mám s ní velké plány (lepší RPG model, vyšší variabilita nepřátel, vozidla atd.). A byl bych moc rád, kdyby se do vývoje zapojilo víc lidí a spolupracovali na slávě Hry.

I když v současnoti je hra v relativně ranné fázi vývoje a daleko před odevzdáním jako semestrální projekt. Přesto s vývojem nepřestanu a až nadejde čas, zveřejním ji.

píše k47, ascii@k47.cz