k47.cz

mastodon twitter RSS
bandcamp explorer
««« »»»

VCMI výzva

9. 4. 2019 — k47

Pokud patříte mezi hrstku vyvolených/zatracených, kteří se stále zajímají o Heroes of Might and Magic 3 & hrají jeho re-implementaci VCMI, mám pro vás jednu výzvu. Stáhněte si tenhle mod a začněte hru pro dva hráče z nichž je jeden CPU.

Protože AI ve VCMI stojí za shnilou botu vytaženou z bahna Vltavy, člověk musí hledat výzvy, kde se dá. Proto mě napadlo vytvořit mapu, kde protihráč nepředstavuje hlavní překážku. Jde o sérii pěti do řetězu propojených zón, jejichž spojovací uzly jsou střežené potvorami vytrvale narůstající obtížnosti s tím, že se musíte probít k poslední oblasti bez použití dimensional gate nebo křídel. První strážci jsou obtížní, druzí jsou velice obtížní, třetí zcela absurdní. Právě teď se snažím prokousat přes čtyři tisíce Lords of Thunder & je to šílené – dohromady mají čtyři miliony HP a rozlámou každou mojí armádu jako nic. A to zdaleka nejsou poslední. Nechci se ani domýšlet, jaké potvory budou strážit poslední průchod.

Pravda, jde o velice specifickou výzvu, kterou ocení hlavně účetní a podobné metodické typy – člověku hrozí jen malé externí nebezpečí, musí jen naverbovat dostatečně velkou armádu a postoupit do další zóny. Většinu času jen mačkáte E a enter pro další tah. Výzva je interní, nesoupeří proti počítači, ale jen proti pravidlům, která si sám určil. Nic pro každého, ale pokud chcete zabít 8-16 hodin, proč ne?


+1: Dodatek: Podařilo se mi prolomit armádu Lord of Thunder, kteří střežili portál, ale na druhé straně čeká 4000 Sacred Phoenixů a to jsou parchanti. Nejenom, že mají fire shield a je tedy skoro nemožné je dostat bojem zblízka, ale také vstávají z popela, klidně i 4×, takže tahle bitva bude fakticky proti armádě 20000 Sacred Phoenixů. E + Enter.

píše k47 & hosté, ascii@k47.cz