Master of Orion 2
Dneska jsem chtěl napsat něco extra oduševnělého, ale většinu noci jsem zabil hraním Master of Orion 2. Vylovil jsem CD přiložené k Levelu číslo 68 někdy z roku 2000, připojil zapráčenou DVD mechaniku do PC, nainstaloval 32-bitové Wine a po několika letech se zase vrátil do galaxie terorizované útoky z Antaresu. Musím říct, že to je pořád dobrá hra. Přesto má určité oblasti, ve kterých by mohla být vylepšena a určitá pravidla by zasloužila lepší vybalancování.
Napadlo mě na chvíli a ne příliš vážně, že možná, jen možná, bych mohl začít s open source klonem MOO2 v duchu VCMI nebo OpenApoc. Před lety nějaký odvážlivec rozjel projekt OpenMOO2, ale už pár roků se v něm nic neděje. Můžeme ho prohlásit za definitivně mrtvý. Možná teď nastal čas na další pokus a tentokrát pořádně. Mám určité nápady, jak správně vyřešit rozšiřitelnost a modifikovatelnost. Navíc bych se vůbec nezdržoval grafikou, cílem by bylo jen reimplementovat pravidla hry v kombinaci s rudimentálním rozhraním. Velice rád bych zíral do ascii artu, který se chová jako staré dobré MOO2.
Tak tohle teď bude myšlenka, jež mě bude nějakou dobu pronásledovat, než ji nadobro hodím k ledu. Jako všechny ostatní…