Kill everbody
O koketování s programováním her tu už padlo pár slov. Tady, tady, tady, tady, tady a možní i jinde. Vždy to probíhá stejně: Mám nápad, nadchnu se, dojde nadšení, přijde vystřízlivění, že to nefunguje jako v představách a práce ustane. Chvíle ticha a pak se nadchnu nad něčím jiným. Nějakou dobu jsem si pohrával s představou předělat Master of Orion 2. Brzo mi ale došlo, že nemám v tomhle oboru zkušenosti. Proto jsem začal s jednodušší hrou. Ta byla ale taky příliš složitá na to, abych se cítil jistý v kramflecích. Tak jsem začal programovat ještě jednodušší věc. Pokud počítáte, s kolika věcmi jsem začal, přestaňte, tím směrem jen šílenství dlí. Je to jako koloběh života, nikdy nekončící a vždy nekompletní.
V případě té poslední iterace se ale něco změnilo. Můžete si stáhnout tenhle soubor a vyzkoušet na vlastní smysly. Jde o jednoduchou věcičku bez grafiky ve fázi prototypu. Stavíte základnu, valí se na vás netuchající hordy zombií, klidně pár stovek tisíc najednou a všechny je musíte zabít. Odtud ten název kill everybody.
Jinak Skrillex má na svědomí super track pojmenovaný taky Kill Everybody. To jenom, aby bylo mezi námi jasno.